Kundnöjdhet – dag för dag

MYCKET NÖJDA*

36 %

Vårt mål är att våra hyresgäster ska vara mycket nöjda (betyg 5 av 5). Både med sitt boende och med oss som hyresvärd. För egentligen är det ganska enkelt. Om våra hyresgäster trivs. Ja, då är vi också nöjda!

Kundenkäten skickas ut löpande vilket gör att vi kan följa resultatet, dvs kundnöjdheten, dag för dag. Våra hyresgäster får svara på frågor inom fasta ämnesområden, men även på frågor som varierar beroende på till exempel årstid.

* Siffran visar andelen mycket nöjda (betyg 5 av 5) hyresgäster och resultatet uppdateras dagligen. För pekaren i sidled över grafen för att se kundnöjdheten för respektive dag.

 

Om kundenkäten

Företaget som genomför kundenkäten åt Älmhultsbostäder heter Scandinfo. Eftersom Scandinfo skickar ut enkäten löpande till våra hyresgäster kan vi följa resultatet, dvs kundnöjdheten, löpande.

Vi kan detaljstudera och gruppera resultatet på till exempel områdesnivå. Utifrån svaren kan vi också få information om vilka åtgärder och förbättringar som behöver göras.

Över tid kan vi se trender och följa upp resultaten av de åtgärder och förbättringar som görs. Enkäten ger oss också tips och idéer på hur vi kan bli ännu bättre och vad vi ska satsa på i framtiden. 

Skickar
 
Formuläret skickades